Условия и начин на доставка и плащане

Доставка
Доставката се осъществява стандартно до 1-2 работни дни, като може да отнеме максимално 4 работни дни, съгласно наличността на поръчаните продукти и графика на обслужване на куриерските фирми на населеното място. В случай на закъснение повече от 4 работни дни, ще се свържем с вас своевременно. Поръчки, направени през събота и неделя, се обработват в понеделник. Доставките на направените през сайта поръчки се осъществяват от транспортни фирми, като се разпределят към съответния куриер в зависимост от населеното място.
 
В случай, че се нуждаете от експресна доставка (за следващ работен ден), моля свържете се с нас на +359 894 599011 или +359 886 33 23 24 и ще проверим възможността да доставим до вас избраните продукти още на следващия ден.


Цената на доставката е 4.99 лв до офис на Спиди и 6,48лв. до адрес за цяла България. Доставката е безплатна за поръчки на стойност над 150лв. След избора и добавянето на продуктите в кошницата системата автоматично начислява сумата за транспорта към крайната сума за поръчката. Наложеният платеж (ППП-Пощенски паричен превод) включва цената на продуктите и цената за транспортната услуга.

В случай, че поръчката съдържа стоки, които към момента на подаване на поръчката са с изчерпана наличност, клиентът ще бъде уведомен своевременно за това и ще му бъде дадена възможност да избере дали да се откаже от поръчката на съответната стока, да предпочете друг артикул (различен модел, цвят, размер) или да я запази и да му бъде доставена при условията спрямо момента на първоначалната поръчка, когато стоката е налична.

Плащане
Плащането на поръчаните стоки и транспортната услуга става чрез наложен платеж (ППП-Пощенски паричен превод) в брой на куриера при доставка.

Рекламации
Според Закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при констатирани липси, дефекти на стоката, несъответствие с обявения размер, несъответствие с обявената търговска марка. Условията за рекламация са подробно описани в Общите Услаовия на stela-ruse.bg.

Отговорност
Стела-Русе ООД не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени артикули, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности, изчакване на нова партида от производствo.
В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от клиента артикул или се предвиди забавяне на доставката на поръчката, клиентът ще бъде информиран чрез телефонно обаждане или писмо по електронната поща, като при възможност ще бъдат предложени алтернативни артикули.



Връщане и замяна на стока
В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне , ако са спазени следните условия:

1.  Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).
2.  Не са налице повреди причинени от неправилна употреба.
3.  Запазена цялост на оригиналната опаковка, консумативи и аксесоари, в случай че е имало включени такива.
4.  Запазени и върнати  документите издадени от спедиторската фирма - разписка за прием на пощенски паричен превод
5.  Транспортните разходи за връщане или подмяна на стока са за сметка на клиента.